Service

Hvad er et produkt uden den rigtige service?

For os betyder service af udstyr, at du som kunde kan være tryg ved din leverandør og de produkter, du får fra denne. Vi ser det som en pligt med en service, der tilfører dit arbejde ekstra værdi i form af øget fleksibilitet mindre omkostninger på grund af det skærpede vedligehold, der følger med mange af produkterne leveret af Optisafe.
Optisafe har veluddannet servicepersonale, der er gearet til at varetage både træningsdukker og hjertestartere, hvis problemer som følge af fejl og slid opstår. Den gennemsnitligt højere kvalitet på produkterne gør, at de med reservedele og tilbehør kan holdes funktionsdygtige og effektive i mange år, så det ikke altid er absolut nødvendigt at købe nyt. I mange tilfælde er der relativt store besparelser at hente, hvis du vælger at holde dine produkter serviceret af os.

Dog er vi også ærlige om tingene, så hvis service ikke er nødvendigt eller overhovedet kan betale sig, siger vi det selvfølgelig videre.

Det er dog ikke uset, at nogle af vores træningsdukker holder i over 20 år med lidt brugeromtanke og korrekt service. Du kommer langt med en time sammen med vores servicepersonale. Vores erfaringer viser, at korrekt brug og levetid ofte hænger uadskilleligt sammen. Det rådgiver vi også om, når vi kan se et bestemt mønster hos vores kunder. En tekniker kan hurtigt se, hvordan en dukke eller hjertestarter er blevet behandlet ud fra det visuelle indtryk sammen med dataudlæsning.


Regelmæssigt vedligehold og servicering forlænger dine Optisafe produkters levetid.

For os betyder en hurtig løsning af vores kunders problemer alt, og derfor kommer vores serviceteknikere over hele Danmark, hvis der ikke er mulighed for at sende produkterne direkte til vores hovedkontor og servicecenter i Esbjerg.
Med lige vægt på holdbarhed og vedligeholdelse sørger Optisafes teknikere for, at Ambuprodukter og hjertestartere opretholder exceptionel lang levetid.